ÚMČ Brno-Řečkovice a Mokrá Hora, Palackého nám. 11, 621 00 Brno | e-mail: sekr@reckovice.brno.cz | Úřední hodiny: Po, St 8:00-17:00 | datová schránka: py6bvvq

Telefon: 541 421 711

Úvod | Napište nám | Mapa serveru | Tisk článku
PinCity

ANKETA

Co očekáváte od nové internetové prezentace?

Ukázat výsledky

VOLNÁ MÍSTA A VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ
 
Máte-li trvalý zájem o práci na jakémkoliv obecním úřadu, budete k účasti ve výběrovém řízení vždy potřebovat doklady stanovené zákonem (ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, výpis z evidence Rejstříku trestů, lustrační osvědčení pro vedoucí funkce). Konkrétní doklady, které je potřeba doložit jsou uvedeny v každém oznámení o vyhlášení výběrového řízení. Doporučujeme některé doklady získat předem a mít je pro případnou účast ve výběrovém řízení již připravené. V případě neúspěchu ve výběrovém řízení zasíláme osobní doklady zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce.
POZOR: platnost výpisu z evidence Rejstříku trestů je však pouze 3 měsíce.
 
AKTUÁLNÍ VOLNÁ MÍSTA (VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ):
Označení
Funkční místo
Od
Do
Stav
01/2025 Referent OSVZ – veřejné opatrovnictví (doba určitá) 15. 1. 2025 31. 1. 2025 přihlašování
02/2025 Sociální pracovník – sociálně-právní ochrana dětí (prodlouženo) 15. 1. 2025 28. 2. 2025 přihlašování
 
Výběrové řízení č. 01/2025
Referent Odboru sociálních věcí a zdravotnictví – veřejné opatrovnictví
DOBA URČITÁ (zástup za dlouhodobou pracovní neschopnost)
 
Zveřejněno na úřední desce a způsobem umožňujícím dálkový přístup od 15. 1. 2025.
Druh práce:
Na základě rozhodnutí soudu vykonává institut opatrovnictví občanů omezených na svéprávnosti. Sleduje zdravotní a psychický stav opatrovanců, řeší jejich náročné životní situace, poskytuje opatrovancům podporu a pomoc. Spravuje majetek opatrovanců, kterým disponuje v rozsahu stanoveném soudem a zodpovídá za jeho účetní evidenci. Jedná se zdravotními, léčebnými a sociálními zařízeními, rozhoduje o podání žádosti o umístění v takových zařízeních.

Platová třída: 10.
Platový tarif:
od 24 790 Kč do 35 770 Kč dle započitatelné praxe
+ osobní příplatek + zvláštní příplatek + odměny
Úvazek: 1,0 (40 hod./týden), možnost i zkráceného úvazku
Doba trvání: určitá – zástup za dlouhodobou pracovní neschopnost
Datum nástupu: ihned, případně dle dohody
Kvalifikační předpoklady:
střední vzdělání s maturitní zkouškou
 
(další předpoklady uvedeny v oznámení)
   
Termín přihlášek: 31. 1. 2025
Stav: přihlašování –> doplnění dokladů –> výběr –> ukončeno
               
Výběrové řízení č. 02/2025
Sociální pracovník – sociálně-právní ochrana dětí
 
Prodloužen termín pro podání přihlášek do 28. 2. 2025!
Zveřejněno na úřední desce a způsobem umožňujícím dálkový přístup od 15. 1. 2025.
Druh práce:
Vykonává sociálně-právní ochranu dětí v souladu se zákonem č. 242/2024 Sb., kterým se mění zákon č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, zejména se specializací v agendě náhradní rodinné péče. Vede evidenci dětí v náhradní rodinné péči a evidenci žadatelů. Zajišťuje sociálně-právní ochranu dětí při zprostředkování náhradní rodinné péče, podává návrhy soudu na opatření na ochranu dětí, vykonává funkci opatrovníka dětí v řízení o svěření dítěte do náhradní rodinné péče a dětí v náhradní rodinné péči. Zajišťuje podklady a žádostí žadatelů o náhradní rodinnou péči pro odborné posouzení KÚ JMK. Vykonává funkci opatrovníka dětí ve vztahu k cizině v agendě náhradní rodinné péče. Sleduje dodržování práv dětí v zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy a vydává souhlas s pobytem dítěte, u něhož byla nařízena ústavní výchova, mimo zařízení. Přijímá žádosti a prošetřuje vhodnost prostředí jiných fyzických osob než rodičů pro možnost krátkodobého pobytu dítěte umístěného v ústavní péči. Uzavírá dohody o výkonu pěstounské péče a pěstounské péče na přechodnou dobu, spolupracuje se státními a nestátními institucemi a organizacemi.

Platová třída: 11.
Platový tarif:
od 26 680 Kč do 38 570 Kč dle započitatelné praxe
osobní příplatek + zvláštní příplatek + odměny
Úvazek: 1,0 (40 hod./týden), možnost i zkráceného úvazku
Doba trvání: neurčitá
Datum nástupu: ihned, případně dle dohody
Kvalifikační předpoklady:
dosažené vzdělání dle ust. § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, tj.:
vyšší odborné vzdělání v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku
 
(další předpoklady uvedeny v oznámení)
   
Termín přihlášek: 28. 2. 2025 (termín prodloužen)
Stav: přihlašování –> doplnění dokladů –> výběr –> ukončeno
              
 
Pouze pro vedoucí funkce (netýká se osob narozených po 1. 12. 1971)
Lustrační osvědčení vydává Ministerstvo vnitra ve lhůtě do 60 dnů, osvědčení má trvalou platnost (více zde).
 
Podání přihlášky v listinné podobě
Přihlášku spolu s požadovanými přílohami je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel v uzavřené obálce nejpozději v termínu uvedeném v oznámení o vyhlášení výběrového řízení na podatelně úřadu. Termín a adresa pro doručení jsou uvedeny v každém oznámení o vyhlášení výběrového řízení. Přihlášky doručené po stanoveném termínu nejsou do výběrového řízení zařazeny.
Ověřenou kopií se rozumí kopie ověřená podle zákona č. 21/2006 Sb., o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
 
Podání přihlášky v elektronické podobě
Datová schránka
Přihlášku do výběrového řízení lze zaslat prostřednictvím datové schránky fyzické osoby. Přihlášku spolu s požadovanými přílohami je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději v termínu uvedeném v oznámení o vyhlášení výběrového řízení ve své datové schránce. Přihlášky doručené po stanoveném termínu nejsou do výběrového řízení zařazeny. Zákonem požadované přílohy k přihlášce (originál nebo ověřená kopie výpisu z evidence Rejstříku trestů a ověřený doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání...) musí být autorizovaně konvertovány, nebo doloženy v listinné podobě.
Přihlášku je v tomto případě možné zaslat do datové schránky městské části IDDS py6bvvq
 
Elektronická pošta (e-mail)
Elektronickou poštou (e-mailem) lze podat přihlášku pouze v případě, je-li zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem fyzické osoby (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). Přílohy musí být autorizovaně konvertovány, nebo doloženy v listinné podobě. 
Přihlášku je v tomto případě možné zaslat na adresu elektronické podatelny úřadu podatelna.reckovice@brno.cz.
 

Copyright © Statutární město Brno, městská část Brno-Řečkovice a Mokrá Hora Všechna práva vyhrazena.

Publikační systém WebGet© IT STUDIO s.r.o., 2002-2025