ÚMČ Brno-Řečkovice a Mokrá Hora, Palackého nám. 11, 621 00 Brno | e-mail: sekr@reckovice.brno.cz | Úřední hodiny: Po, St 8:00-17:00 | datová schránka: py6bvvq

Telefon: 541 421 711

Úvod | Napište nám | Mapa serveru | Tisk článku
PinCity

ANKETA

Co očekáváte od nové internetové prezentace?

Ukázat výsledky

VOLNÁ MÍSTA A VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ
 

 
AKTUÁLNÍ VOLNÁ MÍSTA (VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ):
Označení
Funkční místo
Od
Do
Stav
06/2025 Sociální pracovník – SPOD (náhradní rodinná péče) 21. 10. 2025 28. 11. 2025 přihlašování
07/2025 Sociální pracovník – SPOD 24. 10. 2025 28. 11. 2025 přihlašování
Všechna výběrová řízení jsou zveřejňována rovněž na webových stránkách města Brna.
Název inzerované pozice je vždy zamýšlen v ženském i mužském rodě.
 
Výběrové řízení č. 07/2025
Sociální pracovník – SPOD
 
Zveřejněno na úřední desce a způsobem umožňujícím dálkový přístup od 24. 10. 2025.
Druh práce:
Zajišťuje sociálně-právní ochranu dětí v souladu se zákonem č. 359/1999 Sb., o sociálně právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů, vykonává veřejné poručenství a opatrovnictví dětí, poskytuje odborné sociální poradenství, provádí sociální práci s rodinami, jednotlivci nebo skupinami v krizových situacích, poskytuje krizovou intervenci, krizovou pomoc a sociální rehabilitaci, provádí depistážní činnost zaměřenou na cílené vyhledávání jednotlivců, rodin a skupin osob ohrožených sociálním vyloučením včetně zprostředkování sociálních služeb a předcházení výskytu negativních sociálních jevů u těchto osob, účastní se trestních a přestupkových řízení vedených proti mladistvým, spolupracuje se státními i nestátními institucemi.

Platová třída: 11.
Plat:
od 33 280 Kč do 38 570 Kč dle započitatelné praxe
+ osobní příplatek + zvláštní příplatek + odměny
Benefity:
možnost trvalého vzdělávání
5 týdnů dovolené
4 dny placeného indispozičního volna (sick days)
pružná pracovní doba
příspěvek na stravování (stravenková karta)
příspěvky ze sociálního fondu (benefitní karta)
příspěvek na ošatné
dary k životním výročím
Úvazek: 1,0 (40 hod./týden), možnost i zkráceného úvazku
Doba trvání: neurčitá
Datum nástupu: ihned po skončení výběrového řízení, případně dle dohody
Kvalifikační předpoklady:
dosažené vzdělání dle ust. § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, tj.:
vyšší odborné vzdělání v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost,
nebo
vysokoškolské vzdělání v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku
(další předpoklady uvedeny v oznámení)
   
Termín přihlášek: do 28. 11. 2025
Stav: přihlašování –> doplnění dokladů –> výběr –> ukončeno
 
Výběrové řízení č. 06/2025
Sociální pracovník – SPOD (náhradní rodinná péče)
 
Zveřejněno na úřední desce a způsobem umožňujícím dálkový přístup od 21. 10. 2025.
Druh práce:
Vykonává sociálně-právní ochranu dětí v souladu se zákonem č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů, zejména se specializací v agendě náhradní rodinné péče. Vede evidenci dětí v náhradní rodinné péči a evidenci žadatelů. Zajišťuje sociálně-právní ochranu dětí při zprostředkování náhradní rodinné péče, podává návrhy soudu na opatření na ochranu dětí, vykonává funkci opatrovníka dětí v řízení o svěření dítěte do náhradní rodinné péče a dětí v náhradní rodinné péči. Zajišťuje podklady a žádostí žadatelů o náhradní rodinnou péči pro odborné posouzení KÚ JMK. Vykonává funkci opatrovníka dětí ve vztahu k cizině v agendě náhradní rodinné péče. Sleduje dodržování práv dětí v zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy a vydává souhlas s pobytem dítěte, u něhož byla nařízena ústavní výchova, mimo zařízení. Přijímá žádosti a prošetřuje vhodnost prostředí jiných fyzických osob než rodičů pro možnost krátkodobého pobytu dítěte umístěného v ústavní péči. Uzavírá dohody o výkonu pěstounské péče a pěstounské péče na přechodnou dobu, spolupracuje se státními a nestátními institucemi a organizacemi.

Platová třída: 11.
Plat:
od 33 280 Kč do 38 570 Kč dle započitatelné praxe
+ osobní příplatek + zvláštní příplatek + odměny
Benefity:
možnost trvalého vzdělávání
5 týdnů dovolené
4 dny placeného indispozičního volna (sick days)
pružná pracovní doba
příspěvek na stravování (stravenková karta)
příspěvky ze sociálního fondu (benefitní karta)
příspěvek na ošatné
dary k životním výročím
Úvazek: 1,0 (40 hod./týden), možnost i zkráceného úvazku
Doba trvání: neurčitá
Datum nástupu: ihned po skončení výběrového řízení, případně dle dohody
Kvalifikační předpoklady:
dosažené vzdělání dle ust. § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, tj.:
vyšší odborné vzdělání v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost,
nebo
vysokoškolské vzdělání v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku
(další předpoklady uvedeny v oznámení)
   
Termín přihlášek: do 28. 11. 2025
Stav: přihlašování –> doplnění dokladů –> výběr –> ukončeno
              
 
Pouze pro vedoucí funkce (netýká se osob narozených po 1. 12. 1971)
Lustrační osvědčení vydává Ministerstvo vnitra ve lhůtě do 60 dnů, osvědčení má trvalou platnost (více zde).
Žádost o vydání lustračního osvědčení lze podat také elektronicky (více zde).
 
Podání přihlášky v listinné podobě
Přihlášku spolu s požadovanými přílohami je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel v uzavřené obálce nejpozději v termínu uvedeném v oznámení o vyhlášení výběrového řízení na podatelně úřadu. Termín a adresa pro doručení jsou uvedeny v každém oznámení o vyhlášení výběrového řízení. Přihlášky doručené po stanoveném termínu nejsou do výběrového řízení zařazeny.
 
Podání přihlášky v elektronické podobě
Datová schránka
Přihlášku do výběrového řízení lze zaslat prostřednictvím datové schránky fyzické osoby. Přihlášku spolu s požadovanými přílohami je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději v termínu uvedeném v oznámení o vyhlášení výběrového řízení ve své datové schránce. Přihlášky doručené po stanoveném termínu nejsou do výběrového řízení zařazeny.
Přihlášku je v tomto případě možné zaslat do datové schránky městské části IDDS py6bvvq
 
Elektronická pošta (e-mail)
Přihlášku do výběrového řízení lze zaslat prostřednictvím e-mailu. Přihlášku spolu s požadovanými přílohami je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději v termínu uvedeném v oznámení o vyhlášení výběrového řízení. Přihlášky doručené po stanoveném termínu nejsou do výběrového řízení zařazeny. Pro elektronický podpis uchazeče není nutné použití uznávaného elektronického podpisu, lze použít i jiné druhy elektronických podpisů, tedy i tzv. "prostý" elektronický podpis, kterým může být např. uvedení jména a příjmení na konci e-mailu nebo elektronického dokumentu nebo grafické vyjádření podpisu např. ve formě obrázku vlastnoručního podpisu uvedeného v elektronickém dokumentu nebo obrazovce vytvořeného pomocí myši nebo prstu na tabletu/telefonu.
Přihlášku je v tomto případě možné zaslat na adresu elektronické podatelny úřadu podatelna.reckovice@brno.cz.
 
Bližší informace Vám poskytne:
Jakub Dočekal
personalista, mzdový účetní
tel.: 541 421 729

Copyright © Statutární město Brno, městská část Brno-Řečkovice a Mokrá Hora Všechna práva vyhrazena.

Publikační systém WebGet© IT STUDIO s.r.o., 2002-2025